Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

W rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 r., Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.) przez MAVE PARK MARCIN SCHWABE ul. Kościerska 9B, 83-300 Kartuzy, NIP: 589-17-01-102, Regon: 193093718

§ 1. Definicje

  • Regulamin – niniejszy „Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną”.
  • Płatność on-line – usługa polegająca na udostępnieniu klientowi możliwości zapłaty za usługi świadczone przez MAVE PARK MARCIN SCHWABE poprzez system płatności Tpay.
  • Usługa – Usługa rezerwacji pobytu i najmu krótkoterminowego w MAVE PARK poprzez elektroniczny formularz rezerwacyjny umieszczony na stronie internetowej https://mavepark.pl/ i Płatność on-line;
  • Usługodawca – MAVE PARK MARCIN SCHWABE ul. Kościerska 9B, 83-300 Kartuzy, e-mail: kontakt@mavepark.pl, tel. +48 508 166 298,
  • Klient – podmiot, który korzysta z ww usług;

 

§ 2. Postanowienia ogólne

  • Regulamin określa zasady korzystania z usług oraz określa prawa i obowiązki Użytkowników.
  • Usługa poprzez udostępnienie formularza zapisującego umożliwia Klientowi wpisanie i przekazanie danych do Usługodawcy w celu rezerwacji pobytu i najmu krótkoterminowego określonym w formularzu terminie oraz umożliwia dokonanie płatności on-line za pośrednictwem

Partnera operatora Tpay. Usługa rezerwacji umożliwia otrzymywanie potwierdzeń czynności dokonanych przez Klienta w postaci komunikatów na ekranie oraz wiadomości e-mail.

  • Regulamin obowiązuje Usługodawcę i Klienta bez względu na formę, w jakiej została zawarta umowa.
  • Za moment zawarcia elektronicznej umowy na odległość uważa się wcześniejsze ze zdarzeń faktyczne przystąpienie przez Usługobiorcę do korzystania z usług swobodnie dostępnych  w domenie mavepark.pl za pośrednictwem elektronicznych środków komunikacji lub telefonicznie.

 

§ 3. Obowiązki Usługodawcy

  • Usługodawca zobowiązuje się do zapewnienia jak najwyższej jakości świadczonych Usług oraz do zachowania należytej staranności przy ich wykonywaniu.
  • Partner Tpay zgodnie ze swoimi regulaminami świadczonych przez siebie usług dołożą wszelkich starań, aby transmisja danych za pomocą internetu w ramach korzystania z Usług była bezpieczna tzn. aby przesyłane informacje zostały przesłane z zachowaniem poufności, całości i kompletności przesyłanych danych.
  • Usługodawca zastrzega sobie prawo do zablokowania Klienta, w przypadku, gdy ten naruszy niniejszy Regulamin lub w przypadku gdy używa formularza zapisu niezgodnie z prawem lub w sposób naruszający dobre obyczaje.
  • Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Usług wywołane działaniem siły wyższej, za którą uważa się wydarzenia, których Usługodawca nie mógł przewidzieć i które zostały spowodowane przez okoliczności od niego niezależne, w szczególności awarię sprzętu, działanie osób trzecich itd., nawet, jeśli spowodowałyby one utratę danych przez Klientów.
  • W razie wystąpienia awarii Usług Usługodawca będzie dążył do jej niezwłocznego usunięcia, jednakże Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowych przerw w działaniu Usług wynikających z przyczyn technicznych.
  • Usługodawca nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych informacji o Klientach innym osobom lub instytucjom, chyba, że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta, lub też na wniosek sądu, prokuratury, policji lub innego uprawnionego organu, w przypadku naruszenia przez Klientów przepisów prawa.
  • Usługodawca może sporządzać na podstawie informacji o Klientach ogólne statystyki związane z działalnością i odwiedzalnością witryny internetowej https://mavepark.pl/. Informacje te nie zawierają danych umożliwiających identyfikację poszczególnych Klientów.

 

§ 4. Zasady korzystania

  • Korzystanie z Usług jest dobrowolne i bezpłatne.
  • Korzystanie z Usług polega na wypełnieniu formularza zapisu podając m.in. dane osobowe, które następnie są przechowywane zgodnie z polityką prywatności.
  • Klient, który samodzielnie dokonuje edycji danych zamieszczonych w formularzu odpowiada za umieszczenie w nim treści o charakterze bezprawnym, sprzecznych z dobrymi obyczajami lub naruszających dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy.
  • Klient zobowiązany jest do pokrycia wszelkich szkód powstałych w wyniku niezgodnego z prawem, Regulaminem lub dobrymi obyczajami działaniem lub zaniechaniem. 

W szczególności oznacza to zwolnienie Usługodawcy z wszelkich roszczeń kierowanych do

Usługodawcy przez osoby trzecie, obowiązek zwrotu wszelkich kosztów poniesionych przez

Usługodawcę lub inne poszkodowane osoby w związku ze spowodowaniem szkody przez Klienta, jak i obowiązek zwrotu wszelkich kosztów związanych z dochodzeniem przez Klienta lub inne poszkodowane osoby należnego im odszkodowania.

 

§ 5. Prawa i obowiązki stron Umowy

  • Na podstawie zawartej umowy Usługodawca zobowiązuje się do zapewnienia Klientowi możliwości korzystania z Usług.
  • Zawierając Umowę Klient, zobowiązuje się do:
    • podania aktualnych i prawdziwych danych kontaktowych oraz do bieżącego aktualizowania tych danych,
    • korzystania z Usług zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie oraz przy przestrzeganiu powszechnie obowiązujących przepisów prawa, norm społecznych i obyczajowych.
    • korzystania z Usług w sposób nienaruszający praw osób trzecich.
    • informowania Usługodawcę o wszelkich zmianach, które mają lub mogą mieć wpływ na wykonywanie Umowy,
    • nie podejmowania działań na szkodę innych Klientów,
  • Klient ponosi pełną odpowiedzialność za sposób wykorzystywania Usług udostępnianych przez Usługodawcę.
  • Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakichkolwiek działań mogących utrudniać lub zakłócać funkcjonowanie i korzystanie z Usług przez innych Klientów.
  • Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakichkolwiek działań naruszających prywatność innych Klientów w szczególności, zbierania, przetwarzania i rozpowszechniania informacji o nich, bez ich wyraźnej zgody.

 

  • 6. Opłaty

1 Korzystanie z Usług (Formularza zapisu, płatności on line) jest bezpłatne.

 

§ 7. Wymagania techniczne

1 Korzystanie z Usług wymaga posiadania komputera połączonego z siecią Internet oraz wyposażonego w przeglądarkę internetową lub posiadania przenośnego urządzenia elektronicznego, podłączonego do sieci Internet z wykorzystaniem technologii bezprzewodowej korzystającego z systemu operacyjnego Android lub iOS.

§ 8. Zasady odpowiedzialności Usługodawcy

  • Usługodawca ponosi odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Klientowi spowodowaną niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Umowy, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy jest następstwem okoliczności, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności.
  • Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności w szczególności za szkody powstałe w wyniku:
    • niezawinionego przez Usługodawcę braku dostępności do Usługi;
    • braku dostępności Usług spowodowanych działaniem czynników i osób trzecich (awarie kabli, sprzętu lub oprogramowania w sieciach operatorów telekomunikacyjnych, komórkowych itp.), na które Usługodawca nie miał wpływu oraz nie mógł im zapobiec,
    • nieprawidłowego korzystania z Usług;
    • podania nieprawdziwych lub niepełnych danych w formularzach rejestracyjnych;
    • naruszenia postanowień Umowy lub Regulaminu przez Klienta;
    • działania siły wyższej, kataklizmów lub klęsk żywiołowych,
  • Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby Usługi były świadczone w sposób stały, nieprzerwany i na najwyższym poziomie. Jednakże Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za żadne straty bezpośrednie, pośrednie, wypadkowe, wynikowe, szczególne lub moralne.
  • Usługodawca zastrzega sobie prawo do przerw w świadczeniu usług związanych z konserwacją urządzeń, koniecznością zmiany lokalizacji lub z innych uzasadnionych przyczyn.
  • W przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnej zagrażającej ciągłości świadczenia usług, może nastąpić nieplanowana przerwa w świadczeniu usług umożliwiająca usunięcie awarii.

 

§ 9. Postępowanie reklamacyjne oraz zwrotne

1 Reklamacje mogą być zgłaszane w formie pisemnej (listem poleconym) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: marcin@mavepark.pl 2 Reklamacja powinna zawierać co najmniej:

             a        oznaczenie Klienta umożliwiające jego identyfikację w tym dane kontaktowe

Klienta, b   określenie przedmiotu reklamacji wraz z podaniem powodów jej wniesienia, c     datę i podpis klienta lub osoby uprawnionej do reprezentowania Klienta.

  • Reklamacje są rozpoznawane w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji przez

Usługodawcę. Jeżeli Usługodawca nie będzie w stanie rozpoznać reklamacji w tym terminie z uwagi na brak wszystkich informacji koniecznych do jej rozpoznania, poinformuje Klienta o tym w terminie 14 dni od jej otrzymania i wskaże, które informacje wymagają uzupełnienia. Wówczas reklamacja zostanie rozpoznana w terminie 14 dni od daty otrzymania przez

Usługodawcę informacji uzupełniających. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana pocztą elektroniczną na adres wskazany w reklamacji, chyba, że Klient zażąda w treści reklamacji przesłania odpowiedzi pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny wskazany w treści reklamacji.

  • Klient ma prawo do nieodpłatnego złożenia reklamacji dotyczącej niewykonania bądź nienależytego wykonania Usługi lub jakiejkolwiek innej sprawy związanej ze świadczoną Usługą.
  • Usługodawca ma obowiązek dokonać zwrotu Klientowi ceny należnej wskutek uznania reklamacji wniesionej przez Klienta nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od usługi lub przekazania informacji uznania reklamacji Klienta.
  • Usługodawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • Usługodawca zwróci Klientowi adekwatną część ceny uiszczonej za Usługę która nie została poprawnie zrealizowana.
  • Usługodawca zastrzega sobie możliwość odwołania usługi, jeżeli z przyczyn od niego niezależnych jakość wykonywanych usług może nie spełniać określonych form jakościowych. Odwołanie usługi z tego powodu nastąpi nie później niż w ciągu 24 godzin przed terminem realizacji usługi. Usługodawca zwróci Klientowi pełną kwotę lub część ceny Usługi, o ile płatność nastąpiła przed wykonaniem Usługi.
  • Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bezkosztowa jeżeli została zgłoszona co najmniej na 7 dni przed planowanym przyjazdem do MAVE PARK.
  • Anulowanie rezerwacji jest bezkosztowe jeżeli zostało zgłoszone co najmniej na 7 dni przed planowanym przyjazdem na teren MAVE PARK – Usługodawca zwróci Klientowi wpłacony zadatek poprzez dokonanie przelewu na rachunek bankowy, z którego Klient dokonał wpłaty zadatku na rachunek bankowy Usługodawcy, w terminie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania pisemnej anulacji z potwierdzeniem numeru konta na które ma nastąpić zwrot.
  • W przypadku anulowania rezerwacji po terminie wskazanym w pkt. 11 lub w przypadku nie pojawienia się Klienta na terenie MAVE PARK w terminie rozpoczynającym pobyt zadatek nie podlega zwrotowi.

 

§ 10. Ochrona danych osobowych

  • Usługodawca, będąc ich administratorem, przetwarza dane osobowe Klientów, będących osobami fizycznymi z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dn. 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000, z późn. zm.) (dalej: u.o.d.o.) oraz  w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344, z późn. zm.).
  • Usługodawca przetwarza dane osobowe Klientów, będących osobami fizycznymi wyłącznie w celu realizacji postanowień Umowy oraz niniejszego Regulaminu, na co Klient wyraża dobrowolnie zgodę w chwili akceptacji postanowień Regulaminu.
  • Klient, będący osobą fizyczną w momencie akceptacji Regulaminu potwierdza, również, że wie o przysługującym mu prawie dostępu do treści danych osobowych oraz należących prawie do poprawiania należących do niego danych osobowych.
  • Usługodawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych przed dostępem nieupoważnionych osób trzecich oraz do ich nieudostępniania innym podmiotom.

 

§ 11. Postanowienia końcowe

  • Językiem właściwym dla umów zawieranych z Usługodawcą jest język polski.
  • W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności przepisy: kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
  • Regulamin usług jest udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej https://mavepark.pl/, w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie. 4 Niniejszy dokument obowiązuje od 1 lipca 2024 r.
  • Usługodawca ma prawo do jednostronnej zmiany postanowień niniejszego dokumentu. Zmiany wchodzą w życie z chwilą umieszczenia zmienionego tekstu w Internecie za pośrednictwem witryny WWW dostępnej pod adresem https://mavepark.pl/. Powyższe zmiany nie odnoszą skutku względem tych Usługobiorców, którzy zawarli umowę wcześniej oraz – wskutek wprowadzenia zmian – rozwiązali ją w trybie natychmiastowym nie później niż w terminie 2 tygodni od daty skutecznego doręczenia im nowego brzmienia Regulaminu.
  • W przypadku, gdy jakakolwiek część niniejszego dokumentu zostanie uznana za nieważną, bezskuteczną lub w inny sposób prawnie wadliwą, pozostała część pozostanie w mocy. W przypadku postanowień uznanych za nieważne, bezskuteczne lub niewykonalne, Usługodawca upoważniony jest do zastąpienia takich postanowień, o ile to możliwe, postanowieniami alternatywnymi, które będą ważne, skuteczne i wykonalne oraz będą odzwierciedlać pierwotne intencje Stron, przy czym drugiej Stronie przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu na piśmie.
  • Szczegółowe i uzupełniające niniejszy dokument postanowienia Usługi są określone w odpowiednich regulaminach ww. Usług.
  • W przypadku nie dającej się usunąć rozbieżności pomiędzy niniejszym dokumentem, a szczegółowymi postanowieniami umowy (opisanymi w oddzielnych regulaminach), pierwszeństwo mają postanowienia ww. umów/regulaminów.
  • Zawiadomienia/oświadczenia składane w ramach niniejszego Regulaminu (umowy), dokonywane są na adresy e- mail wskazane w REGULAMINIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ

ELEKTRONICZNĄ lub (zwrotnie) na adresy, z których zawiadomienie/oświadczenie złożono.

  • Sądem właściwym do rozstrzygania sporów objętych niniejszym dokumentem/Usługą lub wynikłych na tle realizacji tychże jest Sąd Rejonowy w Kartuzach.
  • Integralną częścią niniejszej umowy jest klauzula informacyjna w przedmiocie przetwarzania danych osobowych.

 

Polityka prywatności MAVEPARK

Regulamin pobytu - DOMEK

Regulamin świadczenia usług MAVEPARK

Instrukcja obsługi BALII